Guest Posted September 24, 2000 Posted September 24, 2000 sinds ik de laatste versie van dvb in mijn nokia heb zitten en ik met de afstand bediening over de zenders loop springt de nokia vaak uit en moet ik hem weer op nieuw aanzetten.weet iemand waar dat irritant probleem aan ligt.<BR> gr django<P>------------------<BR>
Guest Posted September 24, 2000 Posted September 24, 2000 Django, welke (laatste) versie..??<P><P>------------------<BR>Ciau for now &<BR>greetings from Saturn.
Guest Posted September 24, 2000 Posted September 24, 2000 Dat ligt dus aan de laatste versie(s), en dus terug naar v 1.81.4 :--> opgelost.<BR>De nieuwere versies zijn voorzien van wat experimenten met de audio-chip, en verder schijnt er geen verschil te zijn, op een zeer gewaardeerde "feature" na dan, die bij de allerlaatste versie niet meer aanwezig is.<P>------------------<BR>
Guest Posted September 25, 2000 Posted September 25, 2000 de versie waar ik die problemen mee heb is de v181.6<BR> django<P>------------------<BR>
Recommended Posts