Jump to content

Recommended Posts

Posted

sinds ik de laatste versie van dvb in mijn nokia heb zitten en ik met de afstand bediening over de zenders loop springt de nokia vaak uit en moet ik hem weer op nieuw aanzetten.weet iemand waar dat irritant probleem aan ligt.<BR> gr django<P>------------------<BR>

Posted

Django, welke (laatste) versie..??<P><P>------------------<BR>Ciau for now &<BR>greetings from Saturn.

Posted

Dat ligt dus aan de laatste versie(s), en dus terug naar v 1.81.4 :--> opgelost.<BR>De nieuwere versies zijn voorzien van wat experimenten met de audio-chip, en verder schijnt er geen verschil te zijn, op een zeer gewaardeerde "feature" na dan, die bij de allerlaatste versie niet meer aanwezig is.<P>------------------<BR>

Posted

de versie waar ik die problemen mee heb is de v181.6<BR> django<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...