NEO_X Geplaatst: 2 juli 2004 Delen Geplaatst: 2 juli 2004 mijn philips dvd speler type 10 10 hangt na soms 2 soms 10 minuten spelenmaar veel langer niet dan krijg ik de dvd er ook niet meer uit en moet de stroom eraf stroom weer erin weer het zelfde verhaal wie o wie kan dit maken of weet een leuk adresje het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 juli 2004 Delen Geplaatst: 2 juli 2004 vervang servo processor pos nr: 7207 type nr SAA7399 zit onder op het servo bord. Bestel nr weet ik zo gauw niet uit mijn hoofd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NEO_X Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2004 kan jij / u die niet voor me vervangen alser kosten aan verbonden zijn wil ik dat graag betalen zo staat het apparaat ook maar weg te rotten het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 juli 2004 Delen Geplaatst: 3 juli 2004 is het een SACD speler ofzo ? of een Matchline dvd speler ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NEO_X Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 het is geen matchline dvd speler wel een dure doe maar is goegelen op 1010 van philips het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 4 juli 2004 Delen Geplaatst: 4 juli 2004 aha ik zie het model maar sorry nee dit kan ik niet voor je doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NEO_X Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2004 sjit jammer zeg het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 juli 2004 Delen Geplaatst: 9 juli 2004 [color:"red"] Dit kan ook via PM.. [/color] Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NEO_X Geplaatst: 16 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2004 avc stuur mij een pm als je wilt je bericht is aangepast het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NEO_X Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2004 servo processor was kapot gemaakt voor de prijs van 130 euri ben weer tevreden het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen