Guest Posted November 17, 2000 Posted November 17, 2000 hee kan iemand mij vertellen hoe dat gaat een nieuwe settingslijst erin zetten ?<BR>moet dat ook met een bdm, <BR>want bij de hummie gaat dat gewoon via de rs<BR>poort en met oak40 lader maar hoe zit dat met de nokia 9500 nieuwe lijst heb ik maar moet ie erin help bvd<P>groet ray,<BR><P>------------------<BR>
Guest Posted November 17, 2000 Posted November 17, 2000 Je kunt via de rs 232 poort de settingslijst in de nokia "gooien", met bijvoorbeeld DVB Edit. Het kan ook via scsi, dan is het een kwestie van luttele seconden.<P>------------------<BR>hack the planet.........
Guest Posted November 17, 2000 Posted November 17, 2000 Als je het serieel doet heb je een nulmodemkabel nodig.<P>Het programma dvbedit is er uitermate geschikt voor.<BR>Heb je dit programma op je pc? <P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.
Guest Posted November 19, 2000 Posted November 19, 2000 nee dat heb ik niet, kun je dat ff mailen of<BR>waar kan ik dat downloaden?!<P>alvast bedankt,<P>groet ray.<P>------------------<BR>
Recommended Posts