Turelure Geplaatst: 4 juli 2004 Delen Geplaatst: 4 juli 2004 Na ToH3.2 HoT1.7 NL + key.bin op mijn 5400 te zetten komt er iedere keer dat ik iets nieuw wil opzetten met WDN4OAK "E-HF" of settings editor op het display en "error - hf" op de decoder.. Iemand enig idee ??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gekkenhuis Geplaatst: 4 juli 2004 Delen Geplaatst: 4 juli 2004 heb je wel de juiste decoder geselecteerd staan ? Groetjes Gekkenhuis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Josje01 Geplaatst: 4 juli 2004 Delen Geplaatst: 4 juli 2004 Turelure, maak de naam van de firmware die je wilt laden kleiner, bijvoorbeeld:Josje3.2 Hot1.7gemonteerd.hdf wordt 3.2hot1.7.hdf of wat jij wilt.Ik denk dat dit het probleem is. Sommige programs kunnen niet met lange bestandsnamen overweg. greetz:josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Turelure Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 idd thx Josje01 dat was het strange Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen