Ga naar inhoud


Card sharing met Dreambox en Skystar 2 kaart ???


mr_rolin

Aanbevolen berichten

Wie weet er raad. Card sharing met 2 dreamboxen is natuurlijk geen probleem, maar ik wil kunnen sharen met mijn dreambox in de huiskamer en mijn skystar 2 kaartje in de computer boven via het lokale netwerk.

 

Voor de skystar gebruik ik of DVBViewer of ProgDVB, is er voor deze software ook een plugin voor card sharing, die samenwerkt met de dreambox?

 

Mvg,

 

Rolin

DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+
Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden.

Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laatste. Vorige week zelf getest. Alles (m.u.v. de file waar w98 achter staat) plaatsen in de plugin dir. Vervolgens MyTHeater starten (weet niet of het met de originele soft werkte). De plugin starten. Dan MyTheather weer sluiten. ALs je nu de ini file opend die in de plugin dir staat waarvan de datum en tijd op nu staat, zal je zien dat er onderin die file een sectie is bijgekomen. Hierin dan het IPadres van je dreambox invullen en als poort 666. Radegast kiezen op je dreambox en kijken maar. Maar dan moet je wel radegast werkend hebben als je net de 1.08 verise van dream erin hebt zitten. EN dat is me nog niet gelukt. VOrige week had ik nog 1.07 en daarop werkte radegast prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...