beata Geplaatst: 5 juli 2004 Geplaatst: 5 juli 2004 hallo satters ik ben in overweging om dit apparaat aan te schaffen(op het net +/-140euro) ,ter informatie vraag of er iemand goede of slechte ervaringen heeft met dit apparaat en kan men hier ook dvb-t mee ontvangen. groet peter pioneer btc1430,triax 78,echostar dsb 606 (polsat nagra 2)abo tvv en polsat
Gast Geplaatst: 10 juli 2004 Geplaatst: 10 juli 2004 alleen moeillijk de nieuwe e*u'* te vinden en settings.anders een perfecte ontvanger snapt zeer snel,maar weinig over te vinden.wil wel kennis met je delen via pm anders of hier.
TerranoIII Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 IK heb ook zo'n ontvanger heb al heel wat afgesurft op het net voor een nieuwe software.Ik heb de software SDHMA2531S190CI en de bootloader is 0013.1 Database is oo600009 ik krijg er alles mee open behalve sky en conax.Dit moet toch ook mogelijk zijn met de juiste software. Wie weet een site waar je wat kan vinden over deze ontvanger.Ik heb er een paar maar het is allemaal russies en daar begrijp ik geen bal van.Wie kan helpen? M.V.G.TerranoIII
joop905 Geplaatst: 14 juli 2004 Geplaatst: 14 juli 2004 Hoi Dit kwam ik een keer tegen link Geluk mee Gr Joop
TerranoIII Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 Bedankt Joop voor de link,maar het is allemaal oud spul wat daar op staat. Ik heb zelf de software van jongere datum en daar gaat sky en conax niet mee open. Er moeten toch hobbyisten zijn die meer uit deze ontvanger kunnen halen. M.V.G.TerranoIII
Edwin Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 Bij mij draaid dat ding met zowel conax als sky. En dit zonder kaart. Ik heb er simpelweg de firmware van een 8210 ingestoken. Het enige wat je moet doen is de header aanpassen zodat hij in jou ontvanger gaat. Draaid werkelijk perfect, en zonder vastlopen. Een supersnelle zapper. De firmware kan wel geen USALS. Dus de motor aansturen met disecq 1.2 Groetjes Edwin
Pieter-Brugge Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Hallo, Ikzelf heb onlangs een tweede digitale ontvanger aangeschaft, nl de Powersky 8210CISK. Is voor gebruik van mijn ouders op de camping, heb die voorzien van de laatste EMU-software, werkt goed op het eerste zicht, moet me er wel nog een beetje in verdiepen. Voor thuisgebruik gebruik ik een Humax 5400 met ToH3.2 en Emu 1.8. At TerrannoIII. Ik heb wel een link waar recente software en allerhande opstaat voor de Powersky ontvanger, ik stuur je die via pm. Groetjes, Pieter Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3) Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module) M-7 Telesat officiële box Sony HX-850 (40 inch) Sony W85C (65 inch)
TerranoIII Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Edwin en pieter bedankt voor de reactie.Van Edwin zou ik graag willen weten hoe ik de header moet aanpassen en wat ik daar voor nodig heb.Het liefst via pm.Ik gebruik hem ook op de camping en is zo handig met meenemen door zijn kleine afmeting.Ik gebruik hiervoor de wave frontier T-55 met 5 LNB. M.V.G.TerranoIII
zorre Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Heb ook al maanden geexperimenteerd met de ps-8210 en 1900 is veel te vinden op poolse side, ben er wel nog niet ingeslaagd sky te emuleren graag wat info(pm)
Edwin Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 De header kan je aanpassen met het programma AUC_HEditv. Dit is speciaal gemaakt hiervoor. De laatste versie is : AUC_HEditv09. Je laat het programma kijken wat de header is van je huidige firmware in je ontvanger. Je past dan eveneens met dit programma de header aan van de firmware die je er in wil steken. Niet vergeten van de checksum te laten corrigeren. Daarna kan je de firmware inladen met arioner. Het is wel zo dat je de nieuwste firmware maar kan inladen indien je bootloader 15.1 hebt. Heb je een oude bootloader dan kan je eveneens met AUC_HEditv09 en arioner je ontvanger voorzien van de nieuwste bootloader. Succes Edwin
Edwin Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Ik zie dat er ondertussen al een nieuwe versie rondzwerft op het net die eveneens Usals heeft. Edwin
Edwin Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Heb de nieuwe versie getest, maar kon conax niet tot leven krijgen. Terug naar de oudere versie gegaan. Edwin
TerranoIII Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 Edwin bedankt voor je link hier kan ik wat mee sterker nog ik heb de hele handel weer aan het draaien met de nieuwe bootversie 15.1 nogmaals bedankt
Gast Geplaatst: 18 juli 2004 Geplaatst: 18 juli 2004 Hallo, Ik heb vanmiddag een nieuwe bootlader willen opzetten er stond 1.11 op ik heb 1.15 opgezet. Liep vlekloos zei op einde succesfull en startte niet meer opnieuwe op. Weet er niemand raad??? Alvast vele dank steven.buyck@pandora.be
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen