Ga naar inhoud


[Nokia 9500] Is het verstandig om een Nokia 9500 te verkopen voor een andere ontvanger


xinetic

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb op dit moment een nokia 9500, ik wil deze verkopen. ik wil een ontvanger kopen met 2*CI (irdeto en seca), welke ontvanger moet ik kopen en welke CI modules moet ik kopen, ik moet op deze ontvanger dezelfde irdeto zenders kunnen ontvangen als die op de nokia. is een humax een goede optie of zijn er nog meer van die speel apparaatjes, of is het verstandig om de nokia ontvanger te houden en een losse secadoos of een ontvanger met 1 CI interface erbij te kopen, ik wil niet meer vastgenageld zijn aan 1 decoderingssysteem.<BR>Hoeveel is nu nog een Nokia 9500 waard?

Link naar reactie
Delen op andere sites


met die andere ontvangers krijjg je een probleem met premiere je hebt een alcam nodig end an moet je naar premiere ook nog met een andere kaart kijken met c cam files<BR>dus wissellen die hap is dat handig<BR>als ik jouw was zou ik hem houden en dan een common interface ontvanger kopen met een aston cam dan heb je het perfect voorelkaar kun je altijd nog irdeto aanschaffen<BR>wat mij betrefd is de nokia nog steeds de alerbeste en meest veelzijdige ontvanger<BR>alleen we halen er niet uit wat er in zit<BR>jammer dat de nokia 9600 geen twee cardslots heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>met die andere ontvangers krijjg je een probleem met premiere je hebt een alcam nodig end an moet je naar premiere ook nog met een andere kaart kijken met c cam files<BR>[end quote]<BR>Wat is dit voor onzin? om premiere te kunnen zien heb je c cam files nodig?????<BR>Ik heb premiere sinds jaar en dag op een originele multichoice acs 1.2 staan , en dat is toch echt een O card.<BR>Het is inderdaad mogelijk om met een willekeurige Common Interface ontvanger ,met een gepatchde common interface, alles te kijken ,dus ook premiere,zonder van kaart te hoeven wisselen zoals hierboven gesuggereerd wordt.<BR>Als je daarbij een Aston CI in de ontvanger steekt heb je dus Irdeto en Seca in één ontvanger.<BR>Ik persoonlijk zou de Nokia ooit weg doen, maar er een ontvanger bijkopen ,één met twee CI sloten, en er een Aston CI insteken.<BR>Zet een twin lnb in je schotel zodat je niet hoeft te schakelen.<BR>Mocht je later toch de nokia weg willen doen ,is het een kwestie van een irdeto ci erbij kopen en je hebt alles weer.<BR>
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...