Ga naar inhoud


conax ?


jowilly

Aanbevolen berichten


Ja, maar die had ik ook al gelezen.

Daar uit maak ik alleen maar op, dat er weer (zoals iedere dinsdag) een keywissel heeft plaatsgevonden.

En als ik dan een veel nieuwere file van mach1 vind, ga ik er vanuit dat daar de nieuwste keys in zitten.

 

Het is me dus niet helemaal duidelijk, of het gewoon een key-wissel probleempje is, of een soortgelijke situatie als met sky......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad dinsdag en dus momenteel een wekelijkse keywissel(20-21-20 etc).

 

zoals je zelf misschien ook wel had kunnen bedenken zijn we afhankelijk van degenen die die nieuwe keys kunnnen extracten. Zolang zij niet de nieuwe keys bekend maken moet je wachten.

 

Als je ook eens de changelogs leest van de key-files, dan zie je ook dat bepaalde codes wel of niet veranderd zijn. Kijk anders naar de keys zelf. Zolang deze hetzelfde zijn kun je updaten wat je wil, maar dan werkt het echt niet.

 

Hopelijk is het nu een beetje duidelijk.

 

bye the way, Open again now!

 

Gr TheMenk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt best leuk, en wil ik ook wel doen, maar waar haal ik changelogs vandaan?

 

En zolang ik de nieuwe keys niet heb, kan ik natuurlijk niet zien welke gewijzigd zijn :-)

 

Als ik een uurtje of anderhalf na de keywissel een nieuwe key.bin van mach1 (die toch volgens mij steeds erg up to date is) ophaal, en het werkt niet, ga ik er vanuit dat er iets anders aan de hand is.

 

Ik heb nl een weekje of anderhalf geleden ook meegemaakt dat sky het opeens niet deed, en dat er diezelfde dag, rund 24.00 uur al een nieuwe hot1.7emu klaar stond!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...