Ga naar inhoud


PCM (Tool)


humaxxx

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een aantal vragen over de PCM Tabellen waar ik met de zoek functie niet echt achter kom. Als ik het goed heb gelezen is deze tabel voor de reciever die hieruit haalt naar welke data stream hij moet kijken. Dit is dus belangerijk als zender in twee coderingen uitzend. Verbeter me als het niet juist is!!!

 

1.

Als ik nu de PMCtool open en een willekeurige lijst open zie ik boven de kolomen diverse afkortingen staan

- Ant-ID

- serv-ID

- CA-ID

- ID/EMC

- EXT/ID

- TO

- AVP

- NU

Ik weet wel van sommige afkortingen waar ze voor staan maar niet allemaal. Zou iemand die afkortingen kunnen toelichten.

 

2.

Waarom staan nu bij de emu+K, emu+S en emu ook de kolommen ingevult. Als men een van deze emu's inschakelt gaat hij toch gewoon over naar zijn interne emulatie. Zou iemand dit kunnen uitleggen!

 

3.

Cas1, Cas2 enz. zou iemand kunnen uitleggen waar dit nu voor staat en waarvoor het handig is. Dit kan ik niet echt volgen. Ik had gelezen dat hij iets dan niet van de kaart afhaald maar uit de PCM tabel!!!

 

Het is intussen wel een heel verhaal geworden maar als iemand het een keer goed kan uitleggen is het duidelijk voor altijd!!!!!!!!!

 

Alvast bedankt.

 

Humaxxx

2x Dreambox 8000 openpli 7.2
19 & 23 east

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...