blitzteam Geplaatst: 8 juli 2004 Geplaatst: 8 juli 2004 Wie kan me een tip geven over een dig.receiver met een CI 1 of 2 met eventueel de mogellijkheid om te patchen,en welke niet duurder is als +/- 150 euro Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
maxloader Geplaatst: 8 juli 2004 Geplaatst: 8 juli 2004 Kijk even bij beginners vragen, daar is die vraag al een paar keer gesteld. Max Live life to the Max(loader)
mteam Geplaatst: 8 juli 2004 Geplaatst: 8 juli 2004 Hallo blitz, Van waar ben je? Ik zit hier in Laarne Belgie. Als het niet te ver is kom maar eens kijken ik heb hier een viertal ontvangers in werking. Zien zegt meer als 1000 woorden. Groetjes Danny
Murdock Geplaatst: 8 juli 2004 Geplaatst: 8 juli 2004 Ik gooi dit bericht maar op slot voordat de complete Nederlandse detailhandel er bovenop springt. Op het forum zijn genoeg ontvangers te vinden, met voor en nadelen. Anders is het bezoeken van een winkel misschien wel de moeite waard? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten