Ga naar inhoud


Gniffel gniffel:-)))))))


Ron

Aanbevolen berichten

From: Peter XXXXXXXX <Peter.XXXXXXXXX@cw.com><BR>To: Theo VenXXXXX <TVenXXXXX@irdetoaccess.com>, info@sat4all.com,<BR> abuse@sat4all.com<BR>Subject: Re: ABUSE (www.sat4all.com)<P><BR>Geachte,<P>Irdeto Access: <BR>In het voorgaande emailtje heb ik u duidelijk aangegeven de documenten te willen ontvangen waarin aangegeven staat dat u Irdeto als handelsmerk geregistreerd heeft.<BR>Ik heb de documenten die u mij gefaxed heeft voorgedragen aan onze Juridische Afgdeling. Het blijkt na 2 uur uitzoeken een volmacht en een gerechtelijke bevestiging van deze volmacht te zijn. Het is ons niet duidelijk wat u precies wilt aangeven met de fax over 'Project CDTV'?<P>De kosten die hierdoor gemaakt zijn zullen wij dan ook verhalen op Irdeto Access in Hoofddorp aangezien de documenten totaal geen betrekking hebben op onze eerdere correspondentie.<BR>Ik wil u bij deze dan ook _nogmaals_ vragen de juiste documenten aan te leveren. Ook wil ik u vragen uw 'probleem' in een fax te onderbouwen en ons toe te sturen tezamen met de hiervoor genoemde documenten.<P><BR>Sat4all:<BR>U heeft onze toestemming de naam Irdeto weer op uw site te gebruiken todat Irdeto Access Nederland de juiste documenten aan ons leverd. (Wij zullen u via email op de hoogte stellen waneer dit gedaan is.) Zolang ons geen bewijs is geleverd dat op de naam Irdeto een handelsmerk rust zien wij geen probleem in het gebruik van deze naam. <P>Mocht een van bijde partijen nog vragen hebben dan ben ik tijdens kantoor uren berijkbaar onder nummer 023 XXX XXXXX. <P>Peter XXXXXXXXX<P>==============================<P>Zo is dat! Zoals Emiel het altijd zegt: Tjakka!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...