Ga naar inhoud


Irdet* censuur


Gast

Aanbevolen berichten


ja d'as omdat ze hier dikke schrik hebben van het bedrijf dat ****** noemt .<BR>da's dus de reden dat die naam hier gecencureerd wordt.<BR>En ik kan nog wel doorgaan met andere dingen waarvan ze echt schrik hebben hier .<BR>En nu maar bannen jongens .<P><BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja d'as omdat ze hier dikke schrik hebben van het bedrijf dat ****** noemt .<BR>da's dus de reden dat die naam hier gecencureerd wordt.<BR>En ik kan nog wel doorgaan met andere dingen waarvan ze echt schrik hebben hier .<BR>En nu maar bannen jongens .wacht ik zet er nog wat ********************************************************************************************************************* bij zo nu heb je er nog meer <P><BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@forte<BR>Dat gaat met deze board software niet. Mensen moeten gewoon zoals aangegeven zelf het woord op die wijze schrijven dan staat het er ook zoals jij aangaf. Alleen als je het volledige woord schrijft krijg je ****** te zien.<BR>@Marlboro (weer een bekende onder een andere naam)<BR>Als je een beetje opgelet had en het topic == Belangrijk! == had gelezen had je kunnen weten waarom wij deze censuur hebben toegepast. LEZEN DUS!<BR>Het is gewoon een verstandige beslissing in afwachting wat de juridische afdeling van onze internet provider ervan zegt. Wij hebben nergens schrik voor maar wij moeten ons wel naar het bedrijf richten wat ons de webspace voor deze site beschikbaar stelt.<BR>Zodra blijkt dat I*d*t* geen poot heeft om op te staan gaat die censuuur er gewoon weer af!<BR>En Marlboro, inderdaad als je nog een keer met zo'n domme opmerking aan komt zetten lig je er inderdaad uit. Wij kunnen prima zonder jou verder. Er is al genoeg ellende in de wereld en die van jou kunnen we missen als kiespijn!<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 25-10-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...