Ga naar inhoud


Nieuw forum: Windows & Co


Ron

Aanbevolen berichten

Het forum "Software" dat eerder in de rubriek "SATELLIET BEGINNERS" te vinden was heeft plaatst gemaakt voor het forum "Windows & Co." dat in "DIVERSEN" te vinden is.

In dit forum kun je vragen over windows 98, windows ME en XP maar ook over freebsd, linux Mac OS enz. kwijt.

Natuurlijk horen bij de diverse besturingssystemen ook de nodige programma's en daarover mag je in dit forum natuurlijk ook vragen stellen.

Ik hoop dat we zo enigzins de wensen van onze leden tegemoet zijn gekomen.

Nog even voor de duidelijkheid: We hebben nog steeds een "Programmeer hard- en software" forum!

Vragen met betrekking tot software voor programmeer apparatuur hoort dus niet in het "Windows & Co." thuis!<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]<p>[ 04-11-2001: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hulde voor je inzet om van Sat4all iets blijvends moois te maken.

Ik ben het alleen niet eens met je beslissing om op dit board een forum over besturingssystemen te plaatsen.

Ofschoon ik vind dat iedereen met een vraag en een probleem een plaats verdiend om dit te uiten, vind ik niet dat dit op een, van oorsprong, satellietbobby-achtig board thuis hoort.<p>Mijn verzoek aan jou (en de gehele communitie hier) om het board zuiver te houden.<p>Succes<p>Ron<p>[ 04-11-2001: Bericht gewijzigd door: Pong38 ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi van jullie kan ik daar ook wat info gaan halen die me verder helpt met diverse software.

hopelijk komen er meer hobbyisten die onder verschillende besturings met software problemen

kampen.

vooral met nieuwe windows xp.<p>satkees

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pong,<p>Dit forum is voornamelijk bedoeld voor problemen die mensen tegen kunnen komen met software die is bedoeld voor gebruik i.c.m. satelliet ontvangst.

Je hebt zelf kunnen zien hoeveel vragen er in korte tijd ontstonden over diverse software en setting editors i.c.m. windows 2000 en windows XP.

Ik denk dat dit forum (wat eigenlijk alleen van naam en plaats veranderd is maar er wel al was) een leuke aanvulling is op onze hobby en ook direct betrekking heeft op onze hobby.

De forums GSM en DVD zouden dan eerder ter discussie open moeten staan, maar ook dat zijn goed bezochte forums en die moet je niet verwijderen (vind ik).<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]<p>[ 04-11-2001: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de ene kant vond ik een forum software in de rubriek beginners ook wel zinvol, maar ik denk dat het nieuwe forum zeker ook zijn nut heeft. Er zijn inderdaad volop vragen over O.S. gerelateerde problemen.

En als je de topics erop naleest, zul je constateren dat veel echte beginners vaak niet eens weten waar ze moeten posten. Dus als ze alle vragen nu in 1 forum kwijt kunnen is dat misschien nog wel zo handig wink.gif" border="0 <p>Maar Pong heeft zeker ook een punt. Want waarom is er niet gewoon een forum toegevoegd. Ik neem aan dat er een ander forum moest wijken omdat je tegen de limieten begint aan te lopen?

En als dat zo is, dan moet je er dus goed op toezien dat het gebruikt wordt waarvoor het bedoeld is; O.S. gerelateerde zaken voor zover die ook met de sat-hobby te maken hebben.<p>Maar de tijd zal ons vast wel leren wat de beste oplossing is en het zal ook vast de laatste wijziging niet zijn aan dit board.<p>Bye

Duwgati

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic<p>Ik ben het met je eens dat een forum waarin Sat gerelateerde software, met als z'n ups en downs, er gewoon moet zijn.

Ik quote je ff : "Dit forum is voornamelijk bedoeld voor problemen die mensen tegen kunnen komen met software die is bedoeld voor gebruik i.c.m. satelliet ontvangst." (je 2e posting)<p>Iedereen heeft wel eens kleine pijntjes als het om software draaiend onder OShuppelepup gaat.

Valt volgens mij geheel in lijn met de doelstelling van dit board. Ik ben er dus een groot voorstander van.<p>Maar ik heb wel m'n bedenkingen als je het volgende argument "In dit forum kun je vragen over windows 98, windows ME en XP maar ook over freebsd, linux Mac OS enz. kwijt." als aanzet gebruikt om het forum in het leven te roepen (1e posting)<p>Of ik heb je totaal verkeerd begrepen :-)<p>Groeten,<p>Pong

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, ik heb eigenlijk alleen de naam een beetje veranderd om duidelijk te maken dat je er geen vragen moet stellen of software die bij een programmer hoort en om de software freaks een beetje tevreden te stellen. Een 2 vliegen in 1 klap actie zou je het dus moegen noemen smile.gif" border="0

Waren het maar 3 vliegen geweest. Dan waren zelfs de laatste twijfelaars nu ook tevreden geweest:-)))<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik het ook een beetje vreemd want je zeg zelf altijd dat verschillende sites met een bepaald doel zich moeten bundelen tot een groot iets. Sat4all is satelliet en het is heel leuk dat dit hier is, maar je zou ook een link naar http://gathering.tweakers.net kunnen plaatsen, en forum met zo'n 40.000 gerigestreerde computer fanaten. Maar goed er zijn meer forum die er iets "bij" doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...