Martijn81 Geplaatst: 21 juli 2004 Delen Geplaatst: 21 juli 2004 Ik wil deze setup gaan neerzetten bij een kennis. 1x DM7000S met daarin CanalDigitaal kaart en internetaansluiting in de woonkamer. sats: Astra1+2 2x DM5620 op de Astra1 voor 2 slaapkamers. Nu wil ik die CD kaart delen met de 2 5620's. Punt 1: kan dat? (is er een 5620 image die dat pikt) Punt 2: mag ik deze vraag hier stellen? Punt 3: is er geen goedkopere manier bij CanalDigitaal behalve 70 euro per kaart te betalen? Speciale aanbieding ofzo? Triax TDS 88cm / Inverto Black Ultra LNB / Alsat Dark Motor / Dreambox DM800HD+DM7000 knutselbak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prdehoop Geplaatst: 22 juli 2004 Delen Geplaatst: 22 juli 2004 Hoi, Je kan bv met radegast prima sharen met de 2 5620 werkt perfect, mooie van de 5620 is dat er in bv hydra images een radegast editor zit waarmee je de cs server via afstand bediening kan instellen. Greetz Prdehoop Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 22 juli 2004 Delen Geplaatst: 22 juli 2004 dat kan met newcamd 5.09 of 5.10 ook heur .... merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn81 Geplaatst: 22 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2004 klinkt goed. weet iemand of die firmwares ook in Nederlandse taal te krijgen zijn? zou wel zo handig zijn. Triax TDS 88cm / Inverto Black Ultra LNB / Alsat Dark Motor / Dreambox DM800HD+DM7000 knutselbak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 juli 2004 Delen Geplaatst: 22 juli 2004 Citaat: klinkt goed. weet iemand of die firmwares ook in Nederlandse taal te krijgen zijn? zou wel zo handig zijn. Alle images kan je instellen op de NL taal. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prdehoop Geplaatst: 22 juli 2004 Delen Geplaatst: 22 juli 2004 oh is daar ook een editor van dat je dat via afstand bediening kan doen? Greetz Prdehoop Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 22 juli 2004 Delen Geplaatst: 22 juli 2004 yup, newcamd-emu selecteren en op "Ok" drukken van je a/b, ziedaarrrrr..... merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ron Geplaatst: 22 juli 2004 Delen Geplaatst: 22 juli 2004 Ik welke image is dat dan? Ik heb dat menu nog nooit gezien. Tox. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 22 juli 2004 Delen Geplaatst: 22 juli 2004 newcamd 5.08 (en hoger?), die standaard in de Ronaldd image zit, heeft een via de a/b te bedienen cardsharing menu. merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen