Ga naar inhoud


[Nokia] Help Probleem met dvb2000 beta5 ....HEEELP


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>Big troubles , heb getracht BETA5 op te zetten , download stopte bij 6/9 (met serial download), dbox B2.00UNS flikkert voortdurend , kan de d-box niet meer uitschakelen. HELP WAT moet ik doen ? Wat is er gebeurt ?<P>THX confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat meen je niet ? Wat is er eigenlijk misgelopen ?Kan ik geen reset geven aan de nokia ? Tijdens de download is ook mijn PC beginnen te flippen gevolg WINDOWS wou niet meer opstarten !!!!!<p>[ 16-08-2001: Message edited by: Mickey ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je waarschijnlijk het probleem al WINDOWS!!! mad.gif" border="0 <P>De enige reset die je kunt proberen is stekker eruit en weer erin.<BR>Maar dit zal niet helpen, omdat de software er niet volledig in zit.<P>WaferJo. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

THX , inderdaad stekker in en uit werkt niet , Ik denk dat ik eens GATES zijn stekker eens moet gaan uittrekken laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Helpt een reset niet ? De drie buttons tegelijk inhouden en dan Opstarten ? Ken je een adres voor een BDM programmertje (Schema ?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zojuist ook de beta geladen die liep ook vast bij de 4e positie ik bem toen gewoon opnieuw begonnen met serial downloaddus stekker er weer uit serial download opstarten enz bij mij was alleen de comp niet geflipt gewoon proberen de bootloader kun je altijd nog vervangen bovendie is ie write protected dus kun je die wel wissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien is deze write protected , hangt af van de jumper in de mediabox , als ik mij niet vergis is dit JP9 , deze moet verbonden worden om de bootloader terug het laden....... Normaal kan de bootloader niet beschadigd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als B2.00UNS op het display flikkert is de bootloader beschadigd, en moet hij er weer opnieuw in.<P>Het is mij in ieder geval nog nooit gelukt om de software er gewoon weer overheen te laten lopen.<P>WaferJo. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mickey als de bootloader flikkert is<BR>de firmware niet goed gelade!probeert met<BR>een ander dvb firmware voorbeeld dvb2000 v1847.Dat moet wel lukken. laugh.gif" border="0<P>Groetjes<P> shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0<p>[ 19-08-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het zelfde probleem gehad en heb na lang klungelen het probleem gevonden ,het licht namelijk aan je screen saver in de computer deze veroorzaakt tijdens het laden een error stel de tijd op 15 of 20 min en het is hoogt waarschijnlijk opgelost.Veel succes!.groetjes Nok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ook naar de poort instellingen 38400 baud en op hardware(datatransport optie dan zoekt windows het voor je uit),en DVB OPNIEUW LADEN<BR>het ligt meestal niet aan de bootloader<BR>suc6 Sjaak. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens laden met Nokia Serial loader zo min mogelijk met je pc bezig zijn, screensavers op non-actief zetten en virusscanners ook niet laten sacnnen o.i.d.<BR>Dan gaat het prima.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...