Gast Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 Citaat: menu 4 keuze drie doet het bij mij ook niet krijg alleen zwart beeld. ik heb zo juist ook gedaan wat spirit vroeg maar dit biedt ook geen uitkomst . ik mag geen kanalen auto zoeken doen, dan is ie binnen 2 sec klaar met als antwoord "zoeken afgebroken" het vreemde blijft dat ik geen signaal heb. zal even wat uitleggen: de pioneer staat momenteel aangesloten op een schotel met twee losse lnb's op een diseq swtich, en van daar naar de pioneer. Menu,4,3 een zwart beeld is raar? Na auto zoeken binnen 2 min klaar en geen zenders? Het lijkt wel of je schotel geen signaal afgeeft? Probeer er ook eens de switch tussen uit te halen. Ik zou eerst eens proberen om opnieuw de FW in je decoder te zetten verder niets, neem ook eens een andere FW om te testen, zet je decoder aan en dan moet je in het menu komen met beperkte mogelijkheden, ga naar de antenne instellingen, wijzig de instellingen volgens de bijgeleverde leemij_eerst file en kijk of je signaalmeter iets aangeeft, als dat werkt kan je proberen om de decoder kanalen te laten zoeken. Suc6 Grts, euromuis
Gast Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 ik heb zo juist de laatste firmware van spirit erin gezet V3.6a. Nu doet hij het wel op bvn. wat mij opviel was dat dat bvn naar lnb-a wijst en de rest naar lnb-b. dit heb ik verandert en de kanalen deden het even. wat ik nu zie is dat alle kanalen opeen irdeto key willen draaien. ik wil juist gewoon op de org. kaart draaien hoe kan ik dit veranderen. grtz. Solair
Gast Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 heb ik ook gehad toen naar een elmb gegaan toen was alles perfect en op de rotor gezet en heb nu alles en je moet op a drukken en dan de pit op seca zetten dan werkt ie op seca gr
Gast Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 wat bedoel je met "heb ik ook gehad toen naar een elmb gegaan" dat ander heb ik gedaan allen als ik dan naar een ander kanaal ga en weer terug heeft hij het niet onthouden. hoe kan ik ervoor zorgen dat hij het onthoud. grtz. Solair
Gast Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Beste mede satters, Door wat hulp van euromuis is het wederom gelukt om de firmware + kanalen lijst aan de praat te krijgen! De firmware zat er gewoon goed in naar mijn idee! De oorzaak waarom het in eerste instantie niet werkte heeft waarschijnlijk te maken met: - De kanalenlijst die niet goed in de decoder gezet is Dit doordat ik waarschijnlijk wat over het hoofd heb gezien met het koppelen van kanalen lijst en emu files via de funcard met het soft. pakket service card. conclusie: Wil je zo min mogelijk problemen met je kanalen lijst. zet je kanalen lijst + emu er in met het pracht pakket MES. Gewoon met het seriele kabeltje. Voordeel: foutmarge gebruiker minimaal, en kanalen lijst veel sneller in decoder. Nog maals dank Euromuis. Grtz. Solair
Daan Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 Is niet meer nodig ik heb geen jtag voor de 16xxx Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Gast Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 Citaat: Is niet meer nodig ik heb geen jtag voor de 16xxx Waar slaat dit op Daan? Grts, euromuis
Daan Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 Citaat: Citaat: Is niet meer nodig ik heb geen jtag voor de 16xxx Waar slaat dit op Daan? Grts, euromuis ik zocht deze Nieuwe Euromuis FW v3.6a Plus NL had hem inmiddels gevonden maar ik las dat hij alleen met een jtag te laden is,dus die heb ik niet.... Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Gast Geplaatst: 12 augustus 2004 Geplaatst: 12 augustus 2004 Citaat: ik zocht deze Nieuwe Euromuis FW v3.6a Plus NL had hem inmiddels gevonden maar ik las dat hij alleen met een jtag te laden is,dus die heb ik niet.... Misschien dat je hulp kan krijgen van iemand die bij je in de buurt woont, volgens zeggen hoef je maar 1x een jtag te gebruiken, daarna kan je weer gewoon met twee kabels werken. Suc6 Grts, euromuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen