erikson Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 Wie kan mij zeggen welke programma's en software ik nodig heb, en hoe ik die moet installeren ik zou dit zeer warderen erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Satelliet Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 Hangt er een beetje vanaf welk model 5400 je hebt. 1)Is het gewoon een 5400 zonder scarts achteraan, dan kan je geen software update doen. 2)Is het een 5400 IR2CI dan kan je software van de Deltasat 1104 opzetten - Te vinden op de site van Flipper (zie onder). 3)Is het een 5400 IR2CI+ (let op de "+") dan kan je heel wat uitspoken met deze bak, zoals allerlei emu's ed. Voor dit model bestaat er een Nederlandstalig forum http://codeman2001.cjb.net Bovenvernoemde Flipper is hier ook moderator, zijn site vind je onder zijn private gegevens. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
erikson Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2004 dank u wel satelliet het is een IR2CI+ erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen