Ga naar inhoud

Topfield 4000 met Irdeto II, welke cam ??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een tijdje terug was ik boos omdat iedere keer de oude Seca 2 opname's niet meer afspelen.

Na een poosje "inlopen" gaat de opname het wel doen, maar zodra weer terug naar de uitzendingen van dat moment kan je weer een tijdje wachten tot de key's zijn ingelopen. (owee als je een oude opname van meer dan 2 maanden kijkt, dan kun je Canal+ bellen)

Dus op advies van derde overgeschakeld naar Irdeto II, diverse CI's geprobeerd maar oude gecodeerde opname's zijn niet te bekijken. Zodra terug naar de uitzending van dat moment zijn ook betreffende zenders verdwenen, na even wachten weer terug.

Wat is nu de beste cam voor Ideto II om zowel de directe uitzending alsmede oude opname's te bekijken ???

Geplaatst:

Heb je zelf de Penta 1.20 in de Magic met een Irdeto II card ???

Ik zoek iemand die met zekerheid kan zeggen dat de ..?..CI met een Irdeto II card prima werkt en ook kan melden dat oude opname's van HD ook nog worden ontcijferd.

Hoe werken de updates eigenlijk van een Irdeto II ??

Geplaatst:

Ik heb nog nooit een CI probleemloos zien werken met een Nederlandse Irdeto2 kaart..

Zijn weer eens van die trage klotekaarten...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Bedankt voor dit antwoord heer Murdock. Ik was al bang dat ik de enige was bij wie dit gewoon een drama blijft. In een Topfield 3200 doet ie het trouwens wel zonder problemen. Maar ja dat is en blijft een heel andere ontvanger.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen