Ga naar inhoud


X-CAM proggen Lelystad/Almere


alx

Aanbevolen berichten

Mijn X-CAM (net uit Duitsland) geeft aan in het CAM-menu dat het versie 1.03 is. Maar geen kaart wordt gezien. Dat zou betekenen dat ie opnieuw moet worden geprogrammeerd. Ik heb helaas op dit moment geen Fun6 of UCAS-progger voorhanden. Is er iemand in mijn omgeving Almere/Lelystad die dat wel heeft en me wil helpen met proggen? Graag.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wammes en ik delen samen een CAS-interface maar die is nog nooit gebruikt. Alleen in reserve voor als de MM eens opnieuw gedaan moest worden.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Fredo, helaas. Maar er zullen vast wel mensen zijn in deze contreien die een CAS2 hebben of Fun6 kaartjes.

En anders kan ik die kaartjes hopelijk wel ergens kopen volgende week.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

cas 2 werkt alleen met addon voor de xcam ik heb ergens gelezen dat het ook met een tita kon maar weet het niet zeker,

een ucas progger 15 euri twee fun6 ook

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ja, Fredo, helaas. Maar er zullen vast wel mensen zijn in deze contreien die een CAS2 hebben of Fun6 kaartjes.
En anders kan ik die kaartjes hopelijk wel ergens kopen volgende week.


ik heb hier in almere wel 2 fun6 kaartjes liggen.
mag je wel ff lenen.
groetjes decodertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Decodertje,

 

Bedankt voor het aanbod. Heb al met CrazyMotha afgesproken voor morgenavond. Maar ik wil nog steeds wel een paar Funcards overnemen. Groeten,

Alx

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic kan worden gesloten met dank aan CrazyMotha.

Ook anderen die reageerden, bedankt

CAM bleek niet te programmeren en is retour naar verkoper.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...