Ga naar inhoud


[Pioneer] Built-in sat. table


billie77

Aanbevolen berichten

In mijn Digipower SG-2100a motor zit een buit-in sat. table, met standaard sat posities, zie bijlage.

Nou is mijn vraag is deze sat. table een universele of gelden deze standaard posities alleen voor het merk motor dat ik heb.

 

Ik vraag dit omdat de settingslijst die bij de firmwares zit andere sat. posities hebben. (ik kreeg nl problemen met mijn andere tuner, qua ontvangst)

Nu heb ik dit opgelost door een eigen settingslijst te maken voor de pioneer met de sat. posities die standaard voor het type motor zijn die ik heb.

 

Als de turn-table die ik heb bijgevoegd bij de bijlage, een standaard is voor de sat. posities, is het dan niet makelijker om dan ook de settingslijst die bij de firmwares zit aan te passen?

Eventueel wil ik de settingslijst die bij de firmwares wel aanpassen, voor deze sat posities.

 

Groetjes,

 

Billie77

post-8941-1318258004,4584_thumb.jpg

DM600, DM800HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat zou je wel kunnen doen maar ik vraag me af of alle motoren dezelfde turn-table hebben, als dat niet zo is zou je voor elke motor een andere lijst moeten maken.

 

Het is volgens mij alleen maar een voorkeur lijst omdat de fabriek er wel iets in wil zetten als voorbeeld.

 

Een tijdje geleden is er gekozen voor een andere volgorde door de makers van de kanalenlijst die nu aangeboden wordt.

Dus ????

Ik heb er geen bezwaar tegen dat de lijst gewijzigd wordt maar dat zullen veel gebruikers niet zo fijn vinden denk ik.

 

Elke motor is vrij te programmeren op de volgorde die je zelf wil.

 

Lees ook dit bericht maar: KLIK HIER

 

Grts, euromuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok

 

Dus als de turn table die voor mijn motor geldt, niet het zelfde is dan alle andere motoren, ja dan is het zeker niet nodig om de settingslijst aan te passen.

 

Ik had gedacht dat er een misschien wel standaard was, maar blijkbaar is dat niet zo.

 

Groeten,

 

Billie77

DM600, DM800HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...