Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Pas zag ik dat ze weer (of nog steeds) dingen uitzenden. Inmiddels is er ook een DTPCad2, wat op zo'n multiplex-kanaal lijkt voor previews op de SkyBoxen ofzo. Die kom je wel vaker tegen op de Astra2.

 

Op DTPCad1 heeft Honda een 90 seconden durende reclame voor hun iCTDI-motoren. 't Is wel een beetje flauw, maar wel lollig <img src="/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif" alt="" />.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...