Ga naar inhoud


Heleboel vastlopers met olympia hydr image op 5620


faster

Aanbevolen berichten

hallo , daarnet de image olympia hydra op de dreambox geplaats , heleboel vastlopers , zeker 20 maal opnieuw moeten booten , en als je opnieuw boot komt de configuratie van lnb en zenders altijd opnieuw te voorschijn , als je de configaratie overslaat , loopt het zappen van de zenders vast , nochtans alle zenders staan er in , en bij het wisselen van de cams , loopt de box ook elke keer vast

 

dank en groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb het op de 7000 exact het zelfde, zappen gaat erg traag en als ik en emu wissel loopt ie vast nieuwe controle panel gedownload en nu vind ie het panel niet meer, heb al meerdere malen flash erease gedaan maar niks denk dat ik maar terug ga naar hydra final tenzij......

er iemand een oplossing heeft.

Dreambox 7000, @sat 9500, anysee E30plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over welke image voor de 5620 heb je het, de Olympia 1.06 of de Olympia 1.06 Final van gisteren?

 

Ik heb hier geen problemen met vastlopers zowel met de Olympia Final op de 5620 als met de Olympia op m'n 7000. De Olympia op m'n 7000 staat er vanaf zondag op. Ik heb nog niet een keer een vastloper gehad en ik heb deze hele week nog geen reboot hoeven doen. De box wordt toch aardig intensief gebruikt zowel voor hd opnames als met ngrab. Het zappen gaat ook prima (met de laatste scam).

 

Je hebt toch wel een flash erase gedaan? Knopje met het pijltje naar boven indrukken bij het booten totdat er 999 op het display komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
heb de olympia hydra final geplaatst , heb de file geflasht met ftp , en dan opnieuw opgestart , en dan flach erase toegepast tot de cijfers 999 er op staan


Ik neem aan dat je de image met ftp in de temp directory hebt gezet en dan de image naar root.cramfs hebt hernoemd en daarna een manual update hebt gedaan? Sluit 'm eens aan met een nulmodemkabel, doe een paar keer flash erase met dreamup voor de 5620. Flash dan met dreamup het image.

Ik heb alleen de eerste keer wat problemen gehad toen ik de box kreeg. Toen ik een paar keer flash erase met dreamup had gedaan werke alles prima.
Link naar reactie
Delen op andere sites

hydra op mijn dream 5620s, heb de rotor aan de praat, zodra dat ding vastloopt en ik opniew start gaat deze weer naar Hispasat, terwijl ik fashion op hotbird aan had staan. Downloaden van de softcams etc knalt om de zoveel tijd eruit, of communication not good set ??? terwijl als ik een erase doe met de pijl omhoog ik weer opnieuw kan beginnen tot de mikmak weer vastloop na softcam uploads ... oftewel dat ding draait maar naar hispa en ik zet deze momenteel vaker uit en aan dan ik ooit met de @sat heb moeten doen.

waarom loopt dat ding trouwens de hele tijd naar Hispasat na een reset of hard reboot ipv fashion op hotbird ??

Niet katten maar lekker satten
------------------------------
VU+ SOLO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...