Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan me uitleggen verschill toessen Irdeto Euro CAM (1.06?) en Irdeto SE 4.X, (2.X?).

Welke CAM beter aanschaffen (Irdeto of een andere..)om sex.tv kijken met abo Irdeto2 card en Xtreme XSC 520ANV

0A.04.05-CF61

S/W V03.05.03

H/W V12.03.A5

LOADER V6.1.6

CA 2.21.

(Met MRel 1.10 card werkt niet..)

Geplaatst:

Je hebt 2 verschillende hardwareversies Irdeto CI modules. De oude, die al heel lang niet meer wordt gemaakt en de nieuwe "Euro CI" modules.

De oude Irdeto modules kan je zelf (met de nodige moeite) omzetten naar een andere softwareversie, daarom zijn ze nogal geliefd. Met deze alternatieve, door hobbyisten gepatchte software werken Premiere Betacrypt kaartjes ook in deze module. Ook zijn er versies (Freecam software) die heel goed werken met 6 in 1 kaartjes en deze softwareversie heeft zelfs een Irdeto-1 emulator ingebakken. Met de nieuwere Freecam software 2.x werken ook de nieuwe Premiere kaartjes.

De Euro CI hardwareversie is niet zelf om te programmeren. Dit is dus voor hobbyiste een stuk minder interessante module.

Beide modules werken met Irdeto II kaartjes zij het dat je voor de oude Irdeto modules wel softwareversie 4.8SE of minimaal Freecam 2.x moet hebben.

Omdat de oude Irdeto modules veelzijdiger zijn dan de nieuwe "Euro CI" modules is de prijs er ook naar. Ze zijn gebruikt vaak duurder dan de nieuwe destijds in de winkel kostten.

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen