Ga naar inhoud


volgens mij kan het hen geen barst schelen.


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,

als je het mij vraagt,kan het de meeste pay tv aanbieders geen barst schelen dat er kijkers naar hun programma's kijken zonder (volledig) te betalen.Als ze niet willen dat we kijken,dan gaan we niet kijken.Kijk maar naar sexvieuw,naar het schijnt dagelijkse ecm's.Als zij dat kunnen in viacces kunnen volgens mij alle andere viacces zenders dat ook.Ze kunnen het ons moeillijk maken,maar ze laten het blijkbaar oogluikend (of hoe schrijf je het?) toe.Neem nu via digital,in begin dagelijkse ecm's.Ze blijken de strijd te hebben opgegeven.Nu al bijna één week geen ecm.

tv1000(viassat) wijzigd soms,maar bepaalde aanbieders hebben in jaren nog geen ecm gedaan anderen zeer weinig.Laten ze ons meekijken of zit de materie veel moeillijker?Is een viacces pay tv aanbieder in staat tot dagelijks een ecm?

graag reaktie's. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk toch dat het moeilijker ligt. Ik kan me heel goed voorstellen dat een provider bang is dat door het zenden van ECM´s ook betalende abonnee´s uitgeschakeld kunnen worden.

Nu is b.v. Satisfaction Club een provider met maar één enkel programma en een handvol abonnee´s. Hier een paar tegenmaatregelen te nemen moet niet moeilijk zijn. Neem je nu bv Premiere World met zo´n pak ´m beet 25 programma´s en met 2,7 betalende abonnee´s, dan ga je niet experimenteren met alle gevolgen van dien.<p>Groet frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

In spanje hadden ze een lang weekend, en ik denk dat ze bij via digital hun helpdesk in het weekend een beetje willen ontlasten, vandaag was er gewoon weer een keywissel, de laatste weken gemiddeld zo'n, drie keer per vijf werkdagen.<p>Dit geeft dus aan dat ze ook bij Via Digital een beetje last hebben van klachten bij keywissels, anders zouden ze dat natuurlijk net zo gemakkelijk in het weekend doen.<p>En dat ze het wel best vinden dat een aantal mensen gratis kijken betwijfel ik. Met de berichten hierover neemt de waarde van hun product af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr> Neem je nu bv Premiere World met zo´n pak ´m beet 25 programma´s en met 2,7 betalende abonnee´s <hr></blockquote><p>Het gaat hard achteruit met Premiere..... laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet zeker, maar vorige week hadden ze nog 3.4 leden hihihih. Effu zonder dollen, natuurlijk willen ze af van ons, maar ze weten duvels goed dat ze dat niet gaat lukken, kijk alleen maar naar de fouten die optreden bij ''eerlijke"" kijkers, heb toevallig betalende familie in west duitsland zitten, en als je die hoort, dan is de helpdesk van anaal+ supersnel..... mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, even lachen...ik bedoelde dus 2,7 miljoen abonnees. Dat had iedereen begrepen behalve Diavolo...hahahi.

Het probleem is in Duitsland dat zelfs die 2,7 miljoen nog lang niet kostendekkend zijn en meneer Murdoch en/of Liberty op de loer liggen om PW van Kirch over te nemen.

Het ziet er naar uit dat dit gaat gebeuren. Maak dan je borst(en) maar nat...!

Er zijn nu trouwens Betacrypt embedded receiver op de markt gekomen van b.v. Technisat.

Dat betekend dus die de zo vervloekte dBox z´n EoL (End of Life) bereikt heeft. Een kleine stap in de goede richting.

Groeten smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...