Ga naar inhoud


slecht beeld


Frank1234

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem. Bij felle kleuren dan is het net of deze branden, ze trillen. Ik heb wel een 6 jr oude philips tv met 1 scart ingang, maar dvd's zijn haarscherp. Ik heb nog geprobeerd de instellingen op de dreambox en de tv te wijzigen maar bij niets helpt. Alleen de kleuren minder zetten helpt een klein beetje. Weet iemand raad? met de zoekfunctie heb ik niets gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helpt 't ook niet als je op de Dreambox schakelt tussen RGB, composiet en die andere waar ik effe de naam van kwijt ben?

 

Ik krijg per instelling een wereld van verschil, waarbij RGB het donkerste en mooiste beeld geeft. D'r zitten trouwens ook mooie testbeelden in om een en ander te testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat je geen DM7020 hebt... die kan een antenne-signaal geven, zal wel niet al te best beeld geven!

 

 

 

* tenzij je de scart gebruikt, want die zit er natuurlijk nog altijd op

Vu+ Uno (OpenPLi 3.0) 500 Gb sinds 12-2-13 / DM500S (Pli Flubber) sinds 7-11-04 (reserve)

DM600PVR sinds 15-6-07 (opgeruimd) / DM7000 sinds ergens begin van deze eeuw (weggegeven)

Wavefrontier T55 (28°-23°-19°-16°-13°-7°-5° Oost - 1°-5°-8° West) en SatConn 10/1 DiSEqC switch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...