Ga naar inhoud

verkeerde sateliet instelling na gebruik radie

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al een paar keer gehad dat als ik de radio gebruikt heb gehad en de TF 4000 opnieuw aanzet vanuit standby standaard opkomt met sataliet arabsat 2A3A ipv de ASTRA die ik als default heb staan. Herkent iemand dit en kan ik dit oplossen zodat ie altijd met ASTRA opkomt de arabsat gebruik ik nooit, ik zo wie zo alleen maar naar de astra.

Geplaatst:

Die radiozender die je luisterd, zit die toevallig niet op Arabsat??

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Dit probleem is in de software gekomen op het moment dat er lijsten per satelliet werden gegenereerd. Het kanaalnummer is dan altijd 000.

Ik heb dit al eens aangekaart bij Topfield, maar er is blijkbaar nooit iets aan gedaan.

Ook ik vind dit erg frustrerend..

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Murdock dit klopt precies, ook ik krijg eerst kanaal 000.

Hij doet het trouwens ook als ik gewoon van radio naar tw overschakel. Ook andersom gaat het niet goed, van tv naar radio, en dat is dan nog veel vervelender omdat ik dan telkens de tv aan moet zetten om de juiste radiozenders te kunnen ontvangen.

En nee ik gebruik de arasab sateliet nooit, hij doet het bij alle radio zenders volgens mij.

Bedankt voor de reacties.

Geplaatst:

Ik heb een oplossing gevonden voor het probleem die voor mij goed genoeg is.

Gisteren heb ik de sat gegevens van de arabsat2a3a gewist omdat ik die toch nooit ga gebruiken en hierna kan ik switchen wat ik wil tussen radio en tv maar hij blijft altijd netjes op de Astra staan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen