Gast Geplaatst: 29 augustus 2004 Geplaatst: 29 augustus 2004 Leuk voor in de slaapkamer, maar wel erg vermoeiend. schotel helemaal afgesteld maar blijft blokkerig....nu heb ik gehoord dat er een verouderde software in zit..Heeft iemand nog in de oude doos wat nieuwere software liggen
Satlux Geplaatst: 29 augustus 2004 Geplaatst: 29 augustus 2004 Deze oude doos heeft als allerlaatste firmware 1.8a Ned. Zover ik weet kunnen wij deze echostar niet met de pc bewerken. Ik heb nog wel wat tools voor deze box. Als de dsb9800 gaat blokken denk ik dat hij op zijn eind zit. Tunerblikje moet worden vervangen,,,,, Helaas niet meer nieuw leverbaar. Verbeter me als ik niet gelijk heb. Succes, Satlux Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Gast Geplaatst: 5 september 2004 Geplaatst: 5 september 2004 Hallo Satlux, Wat voor tools heb jij nog liggen voor deze ontvanger? Bobhop
looney2 Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 ik ben er een tijdje mee bezig geweest. heb ook al diverse leden een toolsetje toegestuurd maar er is niemand die er succes mee heeft gehad,hij laat zich niet via de pc om toveren. wat je ook probeerd Xp ,ME,98,95 geen enkele reaktie. looney2 HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Satlux Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Dan heb ik de tools van jouw zeker. Volgens mij moet je een jumper omzetten bij de Com.poort ? Verder werk ik niet meer met deze receiver. Hij was voor zijn tijd erg vooruit in de techniek, nu dient hij nog met een gold kaart op de slaapkamer. Wel jammer dat wel. Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen