Neptunus Geplaatst: 31 augustus 2004 Geplaatst: 31 augustus 2004 Vreemd probleem: TF5000 met een Aston 1.5 module en een originele Canal plus card erin. De TF staat op het kanaal waarvan uiteindelijk ook moet worden opgenomen. Timer geprogd. TF uitgezet. Als de timer dan aangaat staat de TF al op het gewenste kanaal en toch zie ik na afloop een geel/groen dollartekentje. Hij heeft dus slechts gedeeltelijk ongecodeerd opgenomen. Heeft iemand hiet een verklaring voor? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Hoogste veldje Geplaatst: 31 augustus 2004 Geplaatst: 31 augustus 2004 Wellicht vind je hier je antwoord?
Neptunus Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Geplaatst: 1 september 2004 Nee, dat kan het niet zijn, ik laat de TF tijdens het opnemen ongemoeid omdat ik dan via de Humax TV kijk. Ik had laatst ook weer een paar opnamen met nul mb. Dat is ook erg vervelend. Kortom de TF is voor wat opnemen betreft niet helemaal betrouwbaar. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Misschien kijkt hij tuner 1 en neemt tuner 2 op? (op de 4000 kan dat niet, als hij een zender opneemt dan kun je alleen op dezelfde tuner die zender kijken, maar misschien op de 5000 wel?) M'n 4000 heeft nog nooit een opname gemist.
Hoogste veldje Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 En wat zou er gebeuren als er (wel erg toevallig) tijdens die opname een keywissel plaatsvindt?
Hoogste veldje Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Zou wel kunnen, want dan gebruikt de Top de Aston om te "kijken" en blijft de opname gescrambled. Dan zou het dollarteken echter helemaal geel moeten zijn...
Gast Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Ga eens na hoeveel er echt gecodeerd is. Met 1 seconde gecodeerd (omdat de CAM niet snel genoeg reageerde ofzo) is hij al halfgroen. CAM eruit halen en kijken hoeveel je kunt zien.
Neptunus Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Geplaatst: 2 september 2004 Das een goeie Milo, dat zal ik ff proberen. Ik laat het resultaat nog wel weten. thnx Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen