Pietwiet Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Ik ben in het bezit van een Pace DVR501-G4 Is er iemand die mij aan het principeschema van deze ontvanger kan helpen of mij kan vertellen hoe ik dit kan verkrijgen B.V.D
Gast Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 zou mij verbazen, ook al is het een oud beesje. schema's van dingen in het algemeen, lijken meer op staatsgeheimen. je zou er eens een zelf van kunnen bouwen. kortom als leek krijg je geen schema te pakken. zoals bij veel dingen heb je een insider nodig.
Pietwiet Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Geplaatst: 9 september 2004 Is er dan misschien ergens een insider die mij hier mee kan helpen ik beloof plechtig om er geen zelf te bouwen. B.V.D.
Gast Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 ik denk dat je gewoon hier je probleem met deze ontvanger moet stellen. wedden dat er iemand is die het antwoord weet
Pietwiet Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Geplaatst: 9 september 2004 Als mijn ontvanger een paar uur aan staat valt de ontvangst uit en reageert hij nergens meer op. Als ik het netsnoer even uit het stopcontact trek werkt de ontvanger weer, maar buiten dit probleem ben ik ook nieuwsgierig naar hoe het een en ander in elkaar zit, daarom mijn vraag naar het principeschema waardoor ik zelf o.a.de verschillende spanningen kan meten en een conclusie trekken. M.V.G.
Murdock Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 Als een ontvanger totaal blokkeerd, dan moet je het probleem zoeken rondom de microprocessor. Doorgaans is een defecte flash dan de oorzaak. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen