Ga naar inhoud


het gezeik moet over wezen !!!


Gast

Aanbevolen berichten

heftige titel heh ?<p>Ik wil via deze post eens de mening vragen aan mede hobyisten/profiteurs over dat gezeik op elkaar en op andermans spullen.<p>Ik las net een post over een echostar 7000 die te koop was en als ik de reakties als leek had gelezen had ik nooit iets met echostar te maken willen hebben.

oftewel, de verkoper zijn koopwaar die voor een schappelijke prijs weg ging werd flink afgezeken.<p>Het lijkt op dit board wel of je iets of iemand voor lul moet zetten om een reaktie te krijgen.<p>kunnen we elkaar en elkaars spullen ,die over het algemeen best prijzig zijn of het nou echostar,humax,nokia,topfield of sakieyoekie is niet gewoon in hun waarde laten.<p>ik ben geen regelmatige schrijver, maar lees elke dag de nieuwe topics en vind dit echt jammer.<p>ben ik nu de zeikerd of zijn er meer mensen die er net zo over denken.<p>o jah, de beste wensen nog en moderators bedankt voor dit voor mij zeer informatiefe board.<p>groeten Echofan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wil hier zelf ook nog even openlijk op reageren.

Ik vind persoonlijk dat je gelijk hebt.

Ik vond de tweede reactie op de advertentie ook totaal overbodig en ongepast. Daarop volgen dan weer andere berichten die misschien wel (gedeeltelijk) op de waarheid berusten maar in dat forum gewoon niets te zoeken hebben.

Ik spreek regelmatig mensen via PM aan op hun gedrag maar helaas blijken meestal diezelfde mensen later onder dezelfde of een andere naam weer in hetzelfde gedrag terug te vallen.

Wij sluiten of wissen al veel van dit soort berichten. Vooral als ze geen enkele toegevoegde waarde hebben en alleen maar boze discussies uitlokken.

Het is in ieder geval helemaal niet de bedoeling dat wij dit soort berichten aanmoedigen, integendeel.

Ik hoop dat dit je weer een beetje gerust stelt.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]<p>[ 09-01-2002: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...