Ga naar inhoud


links manipuleren


Gast

Aanbevolen berichten

ik keek net bij de links en vond daar dat de link naar duck weg was....... en hij stand bijna bovenaan met de meeste stemmen ( dit is toch DE drukst bezocht keysite van Nederland ) en nu staat er een firmware site bovenaan......me reet dat geloof je toch zelf niet.... jullie moeten nog meer liggen zeuren over commercie want juist de best bezochte sites hebben geen belangrijke banners.. toch......

jammer dat het zo gaat.....<p>" if you can't stand the heat, stay out of the kitchen... "<p>speel volgens de regels of niet !!!!<p>skilder

Link naar reactie
Delen op andere sites


Skilder, stoppen met die onzin!

Gedraag je als een volwassen vent, of blijf hier weg. Lees eerst min antwoord aan lorisdam maar eens. blush.gif" border="0 <p>================================================<p>Voor alle duidelijkheid wil ik nog wel even opmerken dat als ik merk dat er met de Hits counter van een link geknoeit word, ik deze zonder pardon verwijder. Of dat nou Satcity.nl of www.CanalPlus.nl is, de link gaat er onherroepelijk vanaf. Er zijn natuurlijk ook mensen die de link van een ander proberen te beinvloeden. Juist in de hoop dat ik die link dan verwijder. Daar trap ik niet in en die persoon wordt vroeg of later vanzelf op de gehele server geblokkeerd.<p>[ 14-01-2002: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...