Ga naar inhoud


Wie kan mij helpen met Deltasat 1105


avdhorst

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen met een Deltasat 1105 met abbo van canal+.

Het volgende probleem doet zich voor: zelf heb ik een humax 5400 draaibaar en ontvangst van Hispasat tot Turksat. Signaalsterkte en kwaliteit voor de Humax voldoende. Nu heb ik van mijn zwager een Deltasat thuis staan om er een nieuwe settinglijst in te zetten, Hoe het komt weet hij zelf niet, maar alle radiozenders waren uit zijn ontvanger. Normaal staat deze ontvanger in Roemenie en heeft daar een goede ontvangst. Toen ik de Deltasat op mijn schotel aangesloten had gaf hij tot mijn verbazing aan "geen signaal" wat eigenlijk niet kan omdat mijn humax wel voldoende signaal krijgt. Ik heb alles nagekeken en en scan gedaan op de Astra met de Deltasat, hij geeft nu aan een kwaliteit van 85 tot 90 % en signaalsterkte wel tot 100 %. Toch blijft de ontvanger aangeven dat hij op sommige zenders (met name ned.1+2+3 en RTL 4) geen signaal binnenkrijgt. Kan het zijn dat er een instelling niet klopt???

Wie heeft er ook een Deltasat en wil mij helpen om de instellingen na te lopen.

Het liefst zopu ik dat telefonisch willen doen, zodat ik meteen de instellingen kan vergelijken en veranderen. Laat mij s.v.p. via PM weten wie ik mag en/of kan bellen. Alvast hartelijk bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...