Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Gast

Aanbevolen berichten

he'teebee dit vind ik nou top ,dat je dit heb geplaatst is het ook mogelijk dat iemand de c+ nl tv gids op deze forum zet voor irdeto.<P><BR>thanks :4you 2tell me<P>weet iemand hoe ik het password vast zet en mijn username ,iederekeer opnieuw invoeren wordt ik een beetje zat Bye:<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Sat4All,<P>Als je niet veel wilt zeggen, dan hoeft dat natuurlijk ook helemaal niet.<BR>Het hangt af van de persoonlijke wensen van de gebruiker. Wil men uitgebreide info over de films, incl. mooie plaatjes, dan is de link van Teebee onontbeerlijk. Wil men echter een eenvoudige lijst, waarop men in 1 oogopslag kan zien welke films er vandaag op de Spaans-talige zenders te zien zijn, dan is de door mij hier boven genoemde link erg handig.<BR>Even voor de duidelijkheid: Na de link geklikt te hebben, klik je "programacion", dan "Guia TV Digital" en dan voor een algemeen overzicht "Rejilla TV".<BR>Op de pagina van CSD France vind je linksonder het vakje "nos programmes". Ik vind het over het algemeen het handigst om de zoekopdracht zo ruim mogelijk te houden, dus kiezen voor "toute la journee"(2e vakje) en "toutes les chaines"(3e vakje). <BR>Veel plezier er mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Doel je daarmee op de komende superencryptie van CSD ?<BR>Ben trouwens reuze benieuwd naar je bronnen wink.gif<P>PS; hebben sommige mensen uberhaubt hun nieuwe csd kaartje al ontvangen ?<P>groetjes,<BR>Menno

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...