Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Gast

Aanbevolen berichten


Nice. script . Maar .. nu ziet iedereen dat ik bijna altijd . hier ben :-) <P><BR>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tools => internet options => Security =><BR>Custom Level => En daar staan de koekies<BR>aan, uit of prompt !!!<P>Thats it<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je dat Sat4All niet blijft stil zitten en rust op zijn lauweren....ons motto is stilstaan is achteruitgaan.....<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by netpad:<BR><B>TeeBee hoe zet ik cookies on aan in mijn browser.<P>alvast bedankt.NETPAD<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

(ter info)<P>ik dacht dat ik met Netscape Communicator v4.04 al vrij up-to-date was maar...<P>...de chat feature heeft blijkbaar minimaal 4.08 nodig. <P>(oja: valt het ook anderen op dat de helft van de bezoekers die op het lijste voorkomen eigenlijk ook naar "who's online' zitten kijken? Grappig. we zitten niets te doen, allen om elkaar in de gaten te houden...<P>;0<BR>2old<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by 2old4this (edited 06 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...