Gast Geplaatst: 23 september 2004 Geplaatst: 23 september 2004 Heb een tijdje geen sat TV gekeken en vandaag canal + kaartje gekocht en de update (2 x) gevraagd en sinds vanmiddag 2 uur geen update want de datum blijft op 31/12/03 staan. Ik heb een xtreme tetra 1.00 goalkeeper off sw v015513 Wie kan mij zeggen wat ik moet doen om het liefst zo simpel mogelijk werkend te krijgen want ik ben in staat die xtreme het raam uit te gooien. bv penta 1.20 of een xcam ? of een ? Mijn dank is groot...
Snurker Geplaatst: 23 september 2004 Geplaatst: 23 september 2004 Ik heb een Xtreme met Penta en met Goalkeeper ON gewoon een werkende update tot 31-10-04 Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gast Geplaatst: 23 september 2004 Geplaatst: 23 september 2004 Heb je een irdeto2 of seca2 kaart?? Standaard tetra 1.0 werkt niet goed samen met irdeto 2. Hiervoor is een fix. Lionking
Snurker Geplaatst: 23 september 2004 Geplaatst: 23 september 2004 Met Seca-II kaart S ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gast Geplaatst: 23 september 2004 Geplaatst: 23 september 2004 SECA kaart...en nog steeds geen update. Xstreme uitgezet etc. geen resultaat. Wie heeft de juiste tip ? Dick
DikkieDick Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 Volgens mij moet je die nieuwe kaart dan activeren door te bellen naar een 0900-nummer of zo. Mijn vader had bij zijn Strong-set ook een kaart met een datum van 31-12. Nu gebruikt ie die niet, want hij heeft die van mij nu, daar ik in mijn Xtreme andere firmware heb en dan kun je het als je geen Ned. Discovery, NGC etc. wilt hebben, het zonder kaart doen. Ligt zeker niet aan je Xtreme. Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
Gast Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 Ik heb het 0900 nummer al een aantal malen gebeld maar nog steeds geen resultaat. Zou een penta 1.20 helpen? Ook lees ik dat een Aston 1.05 module dit probleem zou kunnen oplossen is dit zo voordat ik weer +/- 100 euro besteed ??? Wie helpt mij hiermee. bvd Dick
Gast Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 Waarschijnlijk ligt het gewoon aan de tetracrypt in je ucas. In het begin had ik penta 1.09 in de Xtreme zitten totdat ik last kreeg van de beruchte hikken (wel altijd een update Canal+ gehad). Daarna door dealer tetra 1.0 erin gezet. Gevolg: Geen hikken meer, maar ook niet of nauwelijks een update van mijn kaartje (is wel 1 keer gelukt!) Goalkeeper stond altijd op OFF. Het probleem met de updates schijnt nu opgelost te kunnen worden door er pentacrypt 1.20 in te (laten) zetten. Dit kan gewoon met een UCAS-programmer in je Xtreme gezet worden. Voor penta 1.20 is het geen probleem als je nog DREAMBOOT i.p.v. DREAMLOAD als loader hebt (dit in tegenstelling tot penta 1.11). Succes, p.
DikkieDick Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 Je reageert op de verkeerde, maar dat maakt niet uit. ;-) Ik heb zelf een tijdlang met Tetra 1.0 gedraaid en heb altijd braaf de updates gehad. Inderdaad van de hikken af. Ik begon ook met Penta 1.09, maar dat was op een gegeven moment een ramp. 'k Wist niet dat Penta 1.20 met Dreamboot geen problemen geeft, dus dan kan Dickie zonder problemen met een magicprogrammer Penta 1.20 in de UCAS proggen. Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
Gast Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 Toch maar even een Aston 1.05 gekocht voor een redelijk prijs en meteen kreeg ik updates en werkt het nu. Een ieder bedankt voor zijn reactie en een prettig week-end. mvg Dick
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen