Gast Geplaatst: 25 september 2004 Geplaatst: 25 september 2004 Kan deze box deze symbol rate aan? Als ik mij niet vergis kan Dbox1`de symbol rate niet pakken. De symbol rate van deze zender is 3797. Groetjes.
Gast Geplaatst: 25 september 2004 Geplaatst: 25 september 2004 de box kan nog wel lagere symbolrate's aan als hij hem niet automatisch pakt dan hand matig invoeren of via settingslijst en niet direct het geduld verliezen krijn
Unetwork Geplaatst: 27 september 2004 Geplaatst: 27 september 2004 Volgens mij komt R.srpsk nog wel in de zenderlijst voort maar die zenden niet meer uit..dus kan je wel blijven zoeken maar dit zonder suc6... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 Ik heb op BN nog steeds beeld op eutelsat W2 met de Humax. Groetjes Ronald.
Unetwork Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 BN? Dit waar hij naar zoekt is het TV station vanuit Bosnie Rep. Serbska Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen