Cobra Car Geplaatst: 27 september 2004 Delen Geplaatst: 27 september 2004 Ik heb elke keer een geheugen probleem bij het uploaden van key´s is het niet mogelijk de var op de hard disk te zetten zodat ie daar de sleuteltjes opzet of is dit geen oplossing? marcel Groeten Max DM 8000 DM 600 Big visosat 5 lnb ( 28-23-19-13-9) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
derksend Geplaatst: 27 september 2004 Delen Geplaatst: 27 september 2004 Dat kan je doen of var vanaf een usb stick draaien ik vind persoonlijk de usb stick beter als hd Dm800 HD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
schelen Geplaatst: 27 september 2004 Delen Geplaatst: 27 september 2004 Citaat: Ik heb elke keer een geheugen probleem bij het uploaden van key´s is het niet mogelijk de var op de hard disk te zetten zodat ie daar de sleuteltjes opzet of is dit geen oplossing? marcel Ik weet niet hoeveel emu's je heb geinstalleerd maar installeer is alleen de emu's die je gebruikt en laat de rest eens weg. Ook het aanmaken van een swappfile is een goede oplossing voor een stabielere box. Gr Rob. Dreambox7000S 100cm schotel Stab Rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen