Jack100 Geplaatst: 30 september 2004 Geplaatst: 30 september 2004 Ik werk ook met beide ontvangers en ik merk dus ook helemaal geen verschil. Jack. AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket
Fleetwood Geplaatst: 30 september 2004 Geplaatst: 30 september 2004 1 ding is zeker de gewone versie (5400) is altijd ouder dan de z-versie (5400Z). toch? Groetzels Fleetwood.....
Gast Geplaatst: 30 september 2004 Geplaatst: 30 september 2004 Dat klopt, met het voordeel dat de (oude) 5400 niet van een nieuwe loader voorzien hoeft te worden voordat hij gepatched wordt.
Gast Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 je moet je wel steeds aan je systeem ID houden bv. systeem id 0016.0200 is voor loader L2.08 en alle L loaders kun serieel vervangen ( dacht ik ) alleen niet van L > H en omgekeerd.
satdr Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 Mijn IRCI is nu wel erg traag met conax (kiosk) en 3.3 2.01, of ligt dat niet aan het interne geheugen? Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Gast Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 Pas op voor een 5400 Z aangevuld met de letter G: hiervan is het bord zwak hierdoor kun je gewoon hardware problemen krijgen, voor de rest is 5400 z aan te bevelen vanwege de nieuwere techniek, ik heb ze allebei gehad, bij 5400 irci gaan de flash ic's en de elco's eerder kapot. IRCI IS OUD EN OUD IS OUD MAAR LET DUS OP DE NIEUWE ZG!!
Gast Geplaatst: 6 oktober 2004 Geplaatst: 6 oktober 2004 GORKEM het kan best zijn dat de voeding van slechtere kwaliteit is maar mijn HUMAX IRCI is vanaf het begin dat deze tekoop waren maar nog nooit een soldeerbout aangeweest.Hij staat hier ALTIJD aan ook snachts,dus 24 uur per dag. Maar hij staat zodanig op gesteld dat hij ruime koeling heeft en geen video of iets anders onder of boven waar hij warmte van heeft.Het is en blijft een goede ontvanger naast de DREAMBOX7000S welke ook altijd aanstaat. groetjes SONJA
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen