Gast Geplaatst: 29 september 2004 Geplaatst: 29 september 2004 IK heb het volgende raar probleem.. ik wilde mijn dbox eens opnieuw flashen. dus ik flash er een andere enigma op... start hem op niks blijft hangen bij : LOADING KERNEL... dus ik denk ooh ff een andere proberen.. het zelfde .. nog een andere het zelfde... flash ik een Neutrino... gelijk goed... probeer ik weer een andere enigma.. weer het zelfde probleem !!!!!!!!!! wat kan het zijn ???? alvast bedankt Marcel
Unetwork Geplaatst: 29 september 2004 Geplaatst: 29 september 2004 Ik zou het niet weten heb net mijn box geflashed en er een nieuwe image op gezet en enigma werkt gewoon goed bij mij... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
ricow Geplaatst: 30 september 2004 Geplaatst: 30 september 2004 Klinkt een beetje als een 2xI image op een 1xI box of omgekeerd. welke box gebruik je en welke image wil je erop hebben. groeten, ricow Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.
Gast Geplaatst: 1 oktober 2004 Geplaatst: 1 oktober 2004 He het waren allemaal 2x images files... ik had ze van het bekende board gehaald.. alleen die er op stonden voor hun site update zeg maar .. die 5/6 wilde hij niet pakken... vandaag nog eens geprobeerd eentje van 30-9 en nu pakt hij ze wel... zou mischien kunnen zijn dat ze files niet goed waren ??? of dat mijn box te lang aan gestaan heeft ??????????
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen