Ga naar inhoud


[Strong 8100] Geen SECA met C+ smrtcrd meer (8100)


Robert8100

Aanbevolen berichten

Na heen- en terugschakelen van Ned1<>BVN viel SECA op zwart/geen geluid (wel ttext). Keurig betaald overigens voor basispakket maar alle SECA op zwart. Smrtcrd eruit/erin, receiver uit/aan, virtual cards off, update laten zenden, SatTracker 1.4b maar eens geprobeerd maar geen geluk. Het menu 6 (SatTracker 1.4b/1.2b) geeft alleen "Rights End On". Enig idee hoe ik die smrtcrd weer actief krijg?

STR8100 DREAMBOX7000 DISH85CM ASTRA1/2&HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kaart er vaak uitgeweest? Als je wat technisch bent aangelegd, open je de Strong en verwissel je de cardreader van slot. Waarschijnlijk is de reader een beetje gammel..Canal+ kaarten gaan zeldzaam zomaar stuk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schoonmaken hielp niet. Cobus, je hebt gelijk met de reader; ik zag het ook (kon het niet nalaten om de kast te openen). Ik heb hem daarna maar bij de reparatieafd. van de M********* ingeleverd met de standaard fw. De kaart werkte daar ook in een andere ontvanger. Dank voor het meedenken allen!

STR8100 DREAMBOX7000 DISH85CM ASTRA1/2&HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat ik dit niet wist van kleurloze vlakgum, kaart werkte dus wel in een andere ontvanger. Ik kan het menu nu helaas niet checken. Ik heb tijdelijk een thomson geleend v.d. winkel maar vind het ook zo wat om mijn flashhobbies daar op los te laten (thomson lijkt wel erg op de Strong).

 

P.S. Mijn 3-jarige zoon probeerde vandaag duidelijk te maken dat 1-jarige broertje zich gisteren bijzonder interesseerde voor dat slot; je weet het niet maar ik weet wel hoe het met de vcr, cassettedeck, stereo is afgelopen.

STR8100 DREAMBOX7000 DISH85CM ASTRA1/2&HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...