Gast Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 Ik heb een western digital 40 gig harde schijf in mijn 7000, en het vreemde (voor mij dan) is, dat de box bij de laatste rudream of Pli, geen harde schijf kan vinden. Bij de originele image vind hij hem probleemloos. Ik zat al te denken aan het feit of ik hem misschien nog moest mounten, maar als de box geen hd vind, kan ik hem natuurlijk ook niet mounten. Na het flashen heb ik uiteraard ook netjes de flash erase gedaan.
Twinsat Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 Hoi SCDGRO, Zie ook mijn posting: HIER . Het betreft hier dezelfde harddisk. Ik heb nog niet de kans gehad om de in betreffende box een andere disk te plaatsen, maar nu ik jouw posting lees, krijg ik toch een sterk vermoeden dat de Western Digital 40GB - 5400rpm disk niet wil werken onder 1.082 (ook niet in de nieuwe Pli dus). Het is me ook al opgevallen dat deze disk niet genoemd staat bij de "goed geteste" disks op de site van Dream Multimedia. Ik vrees dat het plaatsen van een andere disk noodzakelijk is. PS Duurt het booten bij jou ook veel langer wanneer de disk aangesloten is, dan wanneer hij niet aangesloten is? Dat scheelt hier veel tijd, ongeacht welke image je gebruikt. Daarom vermoed ik al dat de dreambox het zoiezo moeilijk heeft om deze disk te mounten. Groeten Twinsat
Gast Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 ok, dan mag deze dicht, dan ga ik in de andere draad verder
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen