Ga naar inhoud

Wie kent de Sft2000 opmaak voor de settings .bin

Gast

Aanbevolen berichten

Ik gebruik het standaard programma van de sft2000 om de kanalen lijsten te maken.

Om kanalen bij een favo groep in te delen moet je elke keer de rechtermuis gebruiken en ik vind dit nogal omslachtig werken.

Nu heb ik eens gekeken of ik wijs kon worden uit de opmaak van dit filetje zodat ik het in een eventueel zelf gemaakt progje zou kunnen inladen maar ik kom er niet helemaal uit.

Is deze opmaak per ontvanger verschillend of zijn er ook universele programma's hiervoor met import en export functie of weet iemand hoe de opmaak van zo'n file in elkaar steekt zodat ik er zelf een progje omheen kan schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik weet gebruikt bijna elke fabrikant/merk weer een eigen opbouw.

Vaak is het zelfs voor elk type weer anders.

Voor de SFT-2000 heb ik een keer een versie van Setedit voor de SFT-2000 gekocht.

Werkt fijner dan de normale editor.

De demoversie is ook bruikbaar, maar ik geloof dat je niet meer dan 10 bewerkingen kunt doen.

Groeten,

Jaap

- AZbox Elite HD

- Digit All World SFT-2000 + Supercam

- Opera DVB-S1 (externe usb 2.0 satellietontvanger)

- Stab HH120

- XSAT CDTV 310

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Hoi jaapdew

Sinds een week heb ik nu ook een draaibare schotel met een Digitall World-tuner 2000.Nu probeer ik met setedit de satelieten er in te zetten maar setedit reageert helemaal niet .Weet jij waar ik een goede setedit en goede kanalen lijst kan vinden ??

Bij voorbaat dank

Tonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Easygoerik heeft n tijdje terug op dit forum een lijst voor de sft met motor geplaatst. Deze zou je kunnen zoeken.

Maar als je er wat tijd aan wilt besteden, dan kun je ook de sft laten scannen, en daarna zlef deze lijst bewerekn zoals je hem hebben wilt. Dat heb ik ook gedaan (Astra en HB) en ik gebruik deze lijst nu al n hele tijd. ALs je eenmaal zo´n lijst hebt, zijn kleine aanpassingen snel gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen