Ga naar inhoud


proficiat aan onbekende.


Gast

Aanbevolen berichten

proficiat.<BR>er zijn er die erin zijn geslaagd door iets te doen wat niet hoeft de ********** te doen stoppen.Ik weet de grote trekken ervan maar zal geen namen noemen.ik vind het alleen triest dat de site moet sluiten omdat anderen <BR>met hun zweet van de ********** stukken van geld verdienen.doe zo verder en verziek maar geheel de satsite's.<BR>een ex-tevreden sathopper bezoeker.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Link naar reactie
Delen op andere sites


En dat is nu precies waar alles om ging.<BR>met het werk van anderen centjes uit de zakken van hobby kijkers kloppen. daar niks en dan ook niks wat de ********** ooit op het net gezet hebben door (hun) zelf is gemaakt. of ontwikkeld. Als ze nu zelf iets <BR>(bv de via.. hack hadden uitgedacht en de soft voor pic en bin hadden geschreven(dit is fictief) dan had ik er totaal geen problemen mee gehad. Wanneer zij een kleine bijdragen hadden gevraagt. en let wel op een BIJDRAGE. en niet even het bedrag wat zij vroegen om member te worden. om zogenaamd de telefoon kosten tedekken . Nee de opzet die zij gemaakt hebben is FOUT en niet zo`n beetje ook .(ZIJ) gingen de super komkomerciele weg op. met de zweet en tranen<BR>van anderen<P><BR>ps: sat4all .wanneer word er nu eens rekening geopend waarop . OP vrijwillige basis een anonieme donatie gedaan kan worden <BR>OM martin aan een humax te helpen. als dank voor de uren kijk plezier die hij ons alle gegeven heeft ( of denk ik nu ook commerciel )<BR>of heeft hij er inmiddels al 1 :-)<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...