Ga naar inhoud


V-box is na stroomuitval instellingen kwijt


avdhorst

Aanbevolen berichten

Beste medesatters,

 

Ik heb een Humax 5400 in combinatie met een Philips Gregorian schotel. Deze schotel wordt aangedreven door een Superjack V-box. Dit is al enkele jaren goedgegaan, maar onlangs is een keer de elektriciteit uitgevallen en na het opnieuw inschakelen van de stroom bleek dat alle instellingen uit de V-box verdwenen waren. Ik kan hem wel opnieuw programmeren maar telkens als de stroom uitvalt is hij zijn geheugen weer kwijt. Zelf denk ik dat dit niet aan de Humax ligt,maar aan de V-box. Weet iemand of er misschien een soort batterij op de printplaat van de v-box zit die het geheugen moet voeden of kan er iets anders stuk zijn?

Alvast bedankt voor jullie reactie

Met vriendelijke groet

Avdhorst

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dit probleem ook. Als de spanning weggevallen is dan moet de stekker eruit... en de stekker weer terug terwijl ik de power knop vasthoud. Dan telt de V-box 10, 9, 8,...., 0 naar beneden en moet ik alle posities weer opnieuw programmeren. Als ik de stekker er uithaal dan zie ik ff iets normaals in het display flitsen. Het is net of de Power-On-Reset niet goed werkt.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...