Ga naar inhoud


Alfabetisch zenders zoeken


Rico H

Aanbevolen berichten

Ik heb een Topfield TF4000PVR. Als je een zender met een bepaalde naam zoekt, doe ik het volgende: druk op ok, ga iets hoger of lager en zoek een zender met een beginletter die alfabetisch in de buurt ligt, druk dan op de gele knop voor alfabetische sortering. Het resultaat is echter altijd dat ik een stukje verder in het alfabet beland en dus weer een stuk omhoog moet zoeken.. Hebben jullie dit ook en/of weten jullie een oplossing hiervoor? B.v.d. Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij de 5000pvr is het zo dat als je op de gele knop blijft drukken, je steeds 1 letter (en/of cijfer) doorschuift in het alfabet. Meer kan ik er ook niet over vertellen

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bij de 5000pvr is het zo dat als je op de gele knop blijft drukken, je steeds 1 letter (en/of cijfer) doorschuift in het alfabet. Meer kan ik er ook niet over vertellen


Dit is inderdaad bij de TF4000PVR ook zo, bedankt in ieder geval voor de tip !
Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...