Gast Geplaatst: 12 oktober 2004 Geplaatst: 12 oktober 2004 Een vraag over het uitpakken van de Humax ToH software en de raw files. Met HDFToolGUIPro v.1.1.0 build 71 krijg ik de melding : een apparaat dat op het systeem is aangesloten werkt niet? Deze fout komt vanuit Command.com (W98) als ik wil gaan uitpakken. met L137FW-x krijg ik wel raw files maar dit pakt alleen de hogere ToH software niet goed uit wel de orginele Humax software. Zijn er nog andere tools om de HoT software uit te pakken? Ik wil mij eens verdiepen in de Au update mogelijkheden. Helaas geen ADSL en daarom kan ik maar beperkt zoeken. Vandaar mijn vraag hier op het board. Groetjes Schotel.
wiltop Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 ik dacht met winzip of winrar , maar misschien begrijp ik de vraag niet , zo'n eenvoudig antwoord 2 x dm800hd + 1 x dm8000 3 x vuduo + 1 x vuduo2 1 x coolstream 1 x nas 2413
guykers Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 via de links pagina van dit forum, kijk bij veel gevraagde software, total commander. kom je hier uit. dit prog doet alles en meer. ps werk alleen nog maar aan een windows pc indien dit progje aanwezig is. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 Bedankt guykers voor de link. Groetjes Schotel.
Gast Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Sorry guykers, maar dit was niet het geen wat ik bedoelde. De TOH software is samen met een aantal modules gecomprimeerd tot 1 file. Deze TOH software kan je met een Tool weer uitpakken tot een RAW file en deze RAW file kan je dan bewerken. Daarna pak je hem weer in en kan je hem uploaden naar de Humax. Een ToH3.2_HoT1.9 is zo'n enkele module. Misschien dat Josje mij via PM wil vertellen wat hij gebruikt? Groeten Parabolica.
harry Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Met hdf tool zou dat moeten kunnen, al heb ik er dan geen ervaring mee. Misschien kun je HIER nog iets vinden. Ben benieuwd welke raw je wil bewerken.
harry Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Met hdfsmart gaat het ook, is een onderdeel van de smartsuite software.... hierzo
Vogelaar Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Probeer het is met "Hex workshop" hiermee kan je de RAW files bewerken. Wel een waarschuwing, als je niet weet waar je mee bezig bent blijf er dan vanaf want je kan je humax er lelijk mee om zeep helpen. VU+Ultimo4K, VU+Duo4KSE, DM8000HD, DM800HDse, met T90, Draaibare Triax 110, Deltastar gregorian 120, Laatste OpenPli.
harry Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 @vogelaar, helemaal mee eens. Maar zover is hij nog niet, eerst de raw files uitpakken. Het bewerken van een pmc tabel of de taalmodule zal dan met een beetje ervaring nog wel lukken. Maar de module 5 (HoT emu) is andere koek, tot nu toe is het zelfs ervaren programmeurs niet gelukt om dit te bewerken en dan weer tot een werkend geheel te maken. (behalve dan Planet Hemp). Eerst komt dan de ervaring met disambleren met b.v. "IDA pro", cheksums, programmeren etc. Hierover is ook een discussie gaande op een duits board, tot dusver zonder resultaat.
Gast Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Jongens bedankt zover voor de links. Ik ga volop zoeken en laten we hopen dat het lukt. HDFsmart heb ik inmiddels bij josje opgehaald. Ik weet dat er beveiligingen in de HOT software zitten, maar bestuderen kan geen kwaad lijkt mij. Groetjes en bedankt zover.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen