Ga naar inhoud


Satelliet positie astra 19E op humax 5400 fout


bob0r

Aanbevolen berichten

Satelliet positie astra 19E op humax 5400 fout...

Ik zet net mijn humax aan, kanaal 1 (nederland 1) Helemaal geen beeld meer.

 

Dus ik denk, ohjee zware wind vannacht.. drama... ik naar sirius... 100%... ik naar astra 28E 100% ik naar eurostar 45E 60% ik naar panamasat 43W 60%.

Toen toch maar even astra 19E opnieuw lopen fine tunen, en nu weer overal beeld (80-100%)

 

toh3.3_hot2.0.1 orf bugfix + Fun6in1mach1 7.10.2004

 

Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?

!!geen URL in je handtekening!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


kijk even of je inhet zenderzoekmenu astra 1 ziet staan ik had vanmiddag ineens astra verwisseld met hotbird zonder het zelf gedaan te hebben .

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je eerste poging iets te zien was zonder de motor te draaien. Na het draaien van de motor werkte alles weer normaal. Lijkt er toch op, dat je motor iets uit positie was door de wind. En dat dat door het draaien naar Sirius gecorrigeerd is. Groeten van de zolder.

Groeten van de zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Je eerste poging iets te zien was zonder de motor te draaien. Na het draaien van de motor werkte alles weer normaal. Lijkt er toch op, dat je motor iets uit positie was door de wind. En dat dat door het draaien naar Sirius gecorrigeerd is. Groeten van de zolder.


Nee dat is het niet, want heen en weer draaien was het niet. Ik moest in het menu de positie opnieuw aangeven. Was de rotor verkeerd gewaaid (wat mij onmogelijk lijkt) had alles geen signaal of signaal verlies moeten opleveren.

Maar weinig reacties, misschien ben ik wel de eerste en is het een nog onbekende bug.

We wachten af...

!!geen URL in je handtekening!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...