Ga naar inhoud

humax 5400z inruilen voor dreambox 7000s??

Gast jhobo

Aanbevolen berichten

is het echt zo dat je met een dreambox 7000s nu wel nog naar al die filmkanalen kunt kijken .. canal + premiere, sky,etc. etc.. oftewel.. word het tijd om de humax5400z na al die jaren in te ruilen ?? of is het allemaal overdreven praat van eigenaren van dreamboxen ? (ken verschillende eigenaren van een dreambox die beweren , nog overal naar te kijken, en me voor de gek houden met mijn oude humax, maar ikgeloof er eerlijk gezegd niet zoveel van..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb beide.

De dreambox maakt niets meer open (experimenteel) dan de humax,

die tijden zijn voorbij.

C+,Prem**re,Sk* ook zonder abo niet open met dreambox.

Wil je meehobbyen koop een dreambox, wil je kijken wat experimenteel open is blijf bij je humax.

Als er toch iets (voor even) open gaat met de dreambox volgt dat ook snel voor de humax.

Grtz john.

Octagon SF8008m - Wave Frontier T90 - 1.20Mtr no name.

30 W - 0.8 W - 4.8 E - 7 E - 9 E - 10 E - 13 E - 19.2 E - 23.5 E - 28.2 E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk in jouw vergelijk Humax/Dreambox tot zover.

Ikzelf vind meerdere toepassingsmogelijkheden welke via een netwerk een grandioos voordeel, in eerste instantie denkend aan het sharen (binnenshuis), maar ook het meekijken op verschillende computers en niet te vergeten het gemak waarmee je de image/keys/softcams kunt bijwerken (via internet).

Dit geeft toch "eerder" mogelijkheden tot het kijken naar de zenders die bij de Humax geblokt blijven.

Maar, ik zeg ook, wil je de receiver gebruiken om alleen tv te kijken, dan zijn ze voorlopig gelijk.

grtz arie

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen