Ga naar inhoud


autoexec.nt probleem


teofiles

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb een probleem met autoexec.nt hij is steeds verdwenen en elke keer zet ik hem weer terug maar blijft verdwijnen wat kan hier de oorzaak van zijn.

 

vriendelijke groeten, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik haal hem steeds uit repair maar toch verdwijnt hij weer, ik heb op trojans gescand ook spyware programmas er op los gelaten maar niets hij verdwijnt steeds weer.

 

groeten, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb bazookascan er op losgelaten en deze vond de volgende fout iexplorer.exe, deze moet ik verwijderen in de veilige modus zie gegevens van website:[start your computer in safe mode.

Start Windows Explorer and delete:

%SystemDir%\iexplore.exe

Note: %SystemDir% is a variable (?). By default, this is C:\Windows\System (Windows 95/98/Me), C:\WINNT\System32 (Windows NT/2000), or C:\Windows\System32 (Windows XP).] maar wat blijkt nu ik krijg de computer niet in de veilige modus hij gaat dan na in de veilige modus te zijn gezet weer opnieuw opstarten in de normale modus.

 

een vriendelijke groet, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...