Ga naar inhoud


6.42 is uit voor digit all world


Gast

Aanbevolen berichten


Je hebt de goede SW versie. Voor de SFT2000 zonder modulator (antenneaansluiting dmv coax) is dit de nieuwste versie.

Deze vindt je op *****.cjb.net

Op de site ****. com vindt je SW voor de SFT2000 met modulator. D SW werkt ook prima op de sft zonder mod. ,maar is er niet voor geschreven. Hiervoor is 6.42 van datum 22.10 beschikbaar. Deze moet je in principe laden via supervisormode, als je hem in de sft2000 zonder mod wilt plaatsen. Ik raadt echter aan om dit niet te doen: ten eerste brengt deze SW niks extra´s dan de originele, ook wel te herkennen aan de E die achter het nummer staat (6.39E of 6.39E_M, afhankelijk van de taalondersteuning in het menu)

Daarnaast heb ik steeds meer het idee dat je geen software moet laden via supervisormode als dit niet perse hoeft. (dus in principe alleen nodig bij downgraden)

De laatste tijd heb ik vrij veel berichten gelezen over sft´s die niet meer willen communiceren. Ik vermoed dat het veel flashen van mn onjuiste software hiervan de oorzaak is. Op zich is de sft een harstikke stabiel apparaat waarbij niet veel mis kan gaan, maar ik raadt aan om je te houden aan de originele software, die uitdrukkelijk geschikt is voor dit apparaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...